3 najlepsze sposoby na odchudzanie w domu

Czy odchudzanie musi być trudne? Nie musi! Wystarczy, że wypróbujesz najlepsze sposoby na to jak szybko schudnąć. Od czego zacząć odchudzanie? Od głowy! Jeżeli dobrze podejdziesz do tematu, nie będziesz musiała zastanawiać się co jeść by schudnąć. To wszystko możesz zrobić bez wychodzenia z domu. 

Nie jesz po 18

To nie jest tak, że nie spalasz tłuszczu po określonej godzinie. Regularne jedzenie sprawia, że twój metabolizm zaczyna się nakręcać i spalasz tkankę tłuszczową przez całą dobę. Wystarczy regularność, czyli przynajmniej trzy większe posiłki i do dwóch mniejszych w ciągu dnia. Wyjdzie z tego akurat posiłek co 3 godziny. Niektórym może wydawać się, że to istny reżim, ale łatwo się do tego przyzwyczaić. Cały sekret polega na wcześniejszym zaplanowaniu posiłków. Śniadanie, obiad i kolację ustalasz jako konkretne i syte dania. Drugie śniadanie i podwieczorek to zwykle zdrowe przekąski. Oczywiście, nie znaczy to, że MUSISZ jeść akurat 5 posiłków. Jeżeli pasuje ci 4 lub 6 to też dobrze. Staraj się jednak unikać sytuacji, w których jesz tylko 2 posiłki dziennie. Takie nawyki bardzo szybko doprowadzą do niechcianej nadwagi. 

Żeby schudnąć trzeba jeść

Dokładnie tak. Głodówki nie działają na dłuższą metę. Nie da się ciągle chodzić głodnym, ponieważ można oszaleć! Gdy masz chęć, by wciągnąć coś słodkiego albo chrupiącego, to najlepszą bronią jest jedzenie. Idealne będą warzywa. Są syte, tanie i łatwe w przygotowaniu. Niektórzy nie tolerują surowych warzyw, ale nie jest problemem ugotować pożywną zupę.

Odchudzanie nie udaje się, bo łatwo wyszukujemy wymówek by odpuścić. Wystarczy trochę poszukać alternatyw i okazuje się, że zamiast wbijać zęby w blat z głodu, można przygotować lekki i sycący posiłek. To o wiele lepsza taktyka, ponieważ, gdy mamy za mało jedzenie, nasz metabolizm siada. Człowiekowi nie chce się ruszać, nie chce się nic robić, byle wytrwać. Pamiętaj, że jedyny sposób by pozbyć się złego nawyku, to zastąpienie go innym, lepszym. 

Wyginam śmiało ciało

Szybko schudnąć, znaczy dobrze jeść i ruszać się. Gdy piszę ten artykuł obowiązuje rządowy zakaz wychodzenia z domu, poza ważnymi sprawami. Oczywiście, że trening to ważna sprawa, ale lepiej mimo to pozostać w domu. Jak wygląda trening odchudzający? Przede wszystkim, to regularnie powtarzany trening. Jeden ciężki godzinny wysiłek nie spala zbyt wiele tkanki tłuszczowej. Ważne by go powtarzać często. Najmniej to co drugi dzień. Najczęściej – prawie codziennie. Pamiętaj tylko, że nie można codziennie robić ciężkiego treningu. Dlatego wybieraj takie, które jesteś w stanie wykonać bez większego problemu. W ten sposób łatwiej będzie wytrwać w postanowieniu. 

Nie ważne jak wiele kilogramów do zgubienia masz, dobry plan, syty brzuch i regularność to twoje najlepsze sposoby. Nie przejmuj się tym co inni sądzą o twoich planach. Wybierz cel i wytrwale do niego dąż.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *