Siła nie rośnie? Z tym planem Ci się uda! Teraz będziesz wiedzieć z jakim ciężarem ćwiczyć.

Wiele facetów ma problem z podniesieniem większej ilości kilogramów, pomimo regularnych treningów i dorzucania kolejnych obciążeń do ćwiczeń. Czasem zdarza się, że za słabo ćwiczymy, ale o wiele częściej zauważam, że Panowie na siłowni, którzy mają problem ze zwiększeniem maksymalnych obciążeń ćwiczą zbyt ciężko. Naprawdę, to takie proste. Podążaj za moimi wytycznymi, a szybko pobijesz swoje rekordy.

Prawie wszystkie plany podawane przez trenerów nie mają uwzględnionego obciążenia. Teraz już będziesz wiedzieć jakie obciążenie wybrać.

Przygotowałem tabele z obciążeniem i odpowiadającym mu zakresem powtórzeń. Wszystko masz ustalone na podstawie swoich aktualnych rekordów.

Pamiętaj, by sprawdzać maksy nie częściej niż raz na 4-6 tygodni i musi je poprzedzić porządna, ale nie wykańczająca rozgrzewka.

Gdy masz słabszy dzień rób minimalną ilość powtórzeń w wybranym ciężarze. 

Gdy masz dobrzy dzień rób maksymalną ilość powtórzeń w wybranym ciężarze. 

To takie proste? Tak, sprawdź sam.

 

2 myśli na “Siła nie rośnie? Z tym planem Ci się uda! Teraz będziesz wiedzieć z jakim ciężarem ćwiczyć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *